KYLLÄ, HALUAN MUKAAN!

Tee päätös, jota et tule katumaan!

PERUSTEILLA MENESTYKSEEN

“Kehittyäksesi sinun ei tarvitse kärsiä sen enempää fyysisesti kuin henkisesti.  Tarjoamme sinulle kaiken tarvittavan opin järkevään ja tehokkaaseen harjoitteluun”


“Tulet saavuttamaan määränpääsi tavalla, joka on mahdollista vain sukeltamalla oppimisen syvään päähän. Se onnistuu löytämällä vastaus kysymykseen MIKSI"

“Jokaisen päivän tulisi sisältää kehon hyvinvointia ylläpitäviä asioita ja tähän voimme vaikuttaa jo pienillä teoilla. Kun keho voi hyvin, itse taitoakin on mukava opetella"



Käsilläseisonnan oppiminen vaatii ennenkaikkea määrätietoista asennoitumista. Tähän vaadittavien tapojen ja itse taidon oppiminen on prosessi, jolle on annettava aikaa ja oikeanlainen kasvualusta. Oppimisen vaiheet sisältävät useita yksittäisiä hetkiä, jotka tulevat määrittämään sen millaiselta tulevaisuus näyttää. Panostamalla perusteisiin ja rakentamalla omaan taitotasoon sopivan oppipolun, harjoittelu on mielekästä, innostavaa ja ennenkaikkea turvallista! 

LIIKEPROGRESSIOT

Käsilläseisonnan opettelussa tehokkuus perustuu oikeanlaisiin progressioihin, jotka on rakennettu tässä valmennuksessa sinulle valmiiksi. Harjoittelussa huomioidaan lähtötaso, mahdolliset rajoitteet ja mm. pelkotilat. Aikuisten oppilaiden kanssa työskennellessä rauhallinen eteneminen kehoa kuunnellen on erittäin tärkeää ja terveyden kannalta kehoa tulee totuttaa rauhassa uudenlaisiin haasteisiin. 

Menestys löytyy yksityiskohdista ja paremmasta ymmärryksestä siihen mitä tekee!

OIKEA YMPÄRISTÖ



Tekemiseemme oleellisesti vaikuttavia tekijöitä ovat motivaatio, tahdonvoima, tavat ja ympäristö. Tärkeintä on tavoitella asioita, jotka ovat itselle aidosti merkityksellisiä. Näin motivaatio harjoitteluun pysyy alkuhuumankin jälkeen! On myös tärkeää huolehtia ympäristöstä, jotta se tukisi tätä ja ohjaisi oikeaan suuntaan. Verkkovalmennuksen tarjoama yhteisön tuki on tärkeä osa opetuksen kokonaisuutta. Laadukas opetus, vertaistuki ja henkilökohtaiset neuvot takaavat menestyksen!

66 PÄIVÄÄ



66 päivän tarkoitus on ohjata sinua oikeaan suuntaan, jonka aikana opit paljon yleishyödyllisiä, omaa toimintakykyä kehittäviä harjoitteita, rakennat itsellesi toimivia mikrotapoja ja matkan aikana opit tietenkin paremmaksi käsilläseisojaksi - omalla tasollasi! Sinun ei tarvitse olla yli-ihminen, sillä määrätietoisella harjoittelulla meidän jokaisen on mahdollista kyetä yli-inhimilliseltä tuntuviin asioihin, kunhan teet sen tärkeimmän siirron ja otat ensiaskeleen NYT! Materiaalit ovat käytössäsi jopa 9 kuukautta aloituksesta kun lähdet mukaan samantien.


 

Haluatko oppia uuden taidon ja samalla harjoittaa kehoasi?

MITÄ KURSSILAISET SANOVAT



"Pakko sanoa se jo nyt: Tämä on NEROKAS konsepti. Ison osan kurssin asioista olen nähnyt tai kuullut jo aiemmin jollain tunnilla tai workshopilla, ja sitten unohtanut. Paperille rustatut muistiinpanot kun ovat vain tikku-ukkoja, ja nopeita avainsanoja suttuisella käsialalla. Plus, että samalla kun kirjoittaa jotain ylös, missaa kaiken mitä samalla puhutaan. Tässä systeemissä voin rauhassa perehtyä eri osa-alueisiin, kokeilla itse, ottaa videon, verrata mallisuoritukseen, tsekata materiaalin vielä kerran, ja sitten vielä kysyä Jukalta neuvoa FB-ryhmässä. Voin keskittyä niihin elementteihin, jotka tuntuvat nyt ajankohtaisilta, ja kerrata asiat aina kun siltä tuntuu. Aivan timanttista! Hienosti toteutettu!"

"Wau! Pienellä vinkillä videon loppupuolella tasapaino alkoi löytymään. En ole tajunnut siirtää hartilinjaa tasapainon etsimiseksi vaan aina yrittänyt siirtää jalkoja/varpaita ja sitten helposti mennyt yli."

MITEN HYÖDYT KURSSISTA?

  1. Toimintakykyinen keho -valmennuksesta tuttujen, päivittäisten harjoitteiden avulla rakennat itsellesi toimivia tapoja, jotka tukevat kokonaisuutta
  2. videoiden ja viikkokirjeiden avulla lisäämme tietotasoa ja pyrimme yhdistämään sitä omaan taitoharjoitteluun. Facebook -ryhmässä saat henkilökohtaista palautetta suorituksistasi Jukalta!
  3. valmiit harjoitusohjelmat antavat apua toimintakyvyn(liikkuvuus ja voima) kehittämisessä!
  4. valmiit lämmittelyharjoitukset ja ideoita monipuolisen liikkeen lisäämiseen omassa arjessa
  5. valmiit ohjelmat ja liikkuvuusharjoitteet olkapäille ja rintarangalle 
  6.  vinkkejä ja valmiita esimerkkejä voimaa, sekä liikkuvuutta  kehittävien harjoitteiden yhdistämisessä käsilläseisontaharjoitteluun 
  7. hyvät edut ja mahdollisuuden ilmoittautua ennakkoon käsilläseisonta –workshoppeihin (rajoitettu määrä paikkoja!)
  8. mahdollisuuden ilmoittautua mukaan yksilövalmennusrinkiin, joka sisältää yksilöllistä opetusta Jukka Rajalan kanssa
  9. 10 kerran kortti spesiaalihintaan 100€  Movement Centereihin (ovh 150€) 
  10. hyvät edut www.compactfit.com -verkkokauppaan, josta saat kaiken tarvittavan harjoitteluvälineistön



SEN MINKÄ VAIVALLA OPIT, SEN SAAT
PITÄÄ JA SIITÄ SINUT MUISTETAAN



Kohti Käsilläseisontaa on täysin uudenlainen tapa kehittää itseään. Se ei sisällä todellisuudessa mahdottoman vaikeaa, mutta se ei myöskään ole täynnä itsestäänselvyyksiä. Joudut kurottamaan hetkittäin pois mukavuusalueeltasi saavuttaaksesi uuden tasapainon entistä laajemmassa osaamisen ympyrässä. Olemme niin vakuuttuneita siitä, että et tule katumaan päätöstäsi, joten annamme valmennuksestamme 100% tyytyväisyystakuun. 

Valmennuksella on 100%

tyytyväysyystakuu!

Valmennuksella on 100%

tyytyväysyystakuu!


Koulutus

koulutettu hieroja

personal trainer

Movement Coach

Kokemus

Yrittäjä: CompactFit, Movement Center, Personal Trainer Akatemia ja Movement System -koulutukset

Perustajajäsen EBN Areenassa, Yoga & Movement Centerissä ja 66days -verkkovalmennustiimissä

lanseerannut Suomen ensimmäisen kehonpainoharjoittelukoulutuksen (nykyään Movement Coach -koulutusohjelma kattaen Bodyweigth Training Coach Level 1 & 2 ja Movement & Mobility Coach Level 1 & 2)

Kehonpainoharjoittelukirjan (2015) ja Käsilläseisontakirjan(2017) kirjoittaja  

päävalmentaja Movement Centerissä

Movement System -koulutusten päävalmentaja

yksi PTAkatemian pääkouluttajista

Kahvakuulaohjaajakoulutuksen toinen pääkouluttaja

Harrastukset ja saavutukset 

voimanosto nuoruusvuosina

kahvakuulaurheilu josta Kahvakuulaurheilun SM1 ja Amatöörien maailmanmestari

kehonpainoharjoittelu ja monipuolisen liikkeen tutkiminen 

käsilläseisonta

30 minuutin yhtäaikainen käsilläseisonta (pikkujouluhaaste, josta ei voinut kieltäytyä) 

rumpujen soitto ja musiikki 

lukeminen

Jukka Rajala

VALMENTAJASI JUKKA RAJALA

KYLLÄ, HALUAN MUKAAN!KYLLÄ, HALUAN MUKAAN!KYLLÄ, HALUAN MUKAAN!KYLLÄ, HALUAN MUKAAN!

Päävalmentaja, Jukka Rajala, on kirjoittanut suositut kirjat Kehonpainoharjoittelu - Movement sekä Käsilläseisonta.

Valmennuksella on 100%

tyytyväysyystakuu!

KYLLÄ, HALUAN MUKAAN!

Lisätiedot valmennuksesta: 

jukka@compactfit.com

040 086 6072

VALMENNUKSEN ESITTELY

KOHTI KÄSILLÄSEISONTAA 

66 PÄIVÄSSÄ

Suomen ainoa ja suuren suosion saavuttanut käsilläseisonnan verkkovalmennus! Aloita matkasi kohti käsilläseisontaa oman aloitustasosi mukaan. Valmennuksessa on valittavanasi kolme eri lähtötasoa ja materiaalit ovat käytössäsi jopa 9kk, kun lähdet mukaan NYT!

kohti käsilläseisontaa 66 päivässä
kohti käsilläseisontaa 66 päivässä
kohti käsilläseisontaa 66 päivässä

VINKKI: PONNISTAMINEN KÄSILLÄSEISONTAAN

Toimintakyky on yhdistelmä voimaa, liikkuvuutta ja koordinaatiota

Oikeat liikeprogressiot mahdollistavat optimaalisen kehittymisen

Kurssi tarjoaa haasteita kaikentasoisille käsilläseisojille, myös kokeneemmille

HALLITSETKO JO VAPAAN KÄSILLÄSEISONNAN? VALMENNUKSEN AVULLA PÄÄSET OPETTELEMAAN MYÖS YHDEN KÄDEN SEISONTAA, HAARANOUSUA KÄSILLÄSEISONTAAN JA KÄSILLÄSEISONTAPUNNERRUSTA!